A Dynapac Red Carpet fantázianevű gép tulajdonképpen egy már létező módszert alkalmaz az útfelújításnál: a Hot-in-Place Recyclingnél a gép felhevíti a burkolatot, felmarja, megőrli, adalékanyagokkal keveri, majd újra lefekteti. Az újdonság, hogy a gép úgy van kialakítva, hogy az autók közben átmehessenek felette.
A szerkezet elég lassan halad ahhoz, hogy a burkolat mögötte megszilárduljon, és elbírja az autók súlyát. A szerkezet elvileg két méter széles járművek áthaladását teszi lehetővé.
A gépezet zseniális, egyetlen baj van vele, hogy csak papíron létezik: a kitaláló Gosha Galitsky, az Umeâ Institute of Design hallgatója. Galitsky szerint épp ideje megreformálni az útfelújítás 70 éve változatlan módszerét. Mivel ma az apró hibák javításához is le kell zárni az utakat, azért az illetékesek inkább megvárják, hogy teljesen tönkre menjen egy út, és akkor már a felújítás is sokkal körülményesebb és drágább.
Ezzel a géppel viszont folyamatosan karban lehetne tartani az utakat, már a kisebb hibákat is javítani lehetne (a komolyabb kátyúk javítására a módszer nem is alkalmas), így mindenkinek jobb lenne: kevesebb útlezárás, kevesebb dugó, kevesebb ideges sofőr, alacsonyabb költségek, szebb utak, boldogabb emberiség.