attraktor

Az egyik legsikeresebb videónk volt tavaly a vidámparkos, amiben különféle hullámvasutakon rettegtem végig az adásidőt. Akkor megfogadtam, hogy soha többet nem ülök fel ezekre a szörnyekre, de idén ősszel engedtem a nyomásnak és visszaértem: újra átadtam magam az értelmetlen rettegésnek.

Movie-Park.jpg

Egészen pontosan a bottropi Movie Parkba mentünk. Bottropban a közeli Movie Parkon és a Brabus tuningműhelyen kívül semmi érdekes sincs, de ez a kettő is bőven elég. Pontosabban nekem a Movie Park is az volt, amiben tényleg annyira szörnyűséges élményeket éltem át, ahogy az a videóból kiderül. Semmi megjátszás, semmi dráma, én TÉNYLEG gyűlölöm a hullámvasutakat.

Akik lemaradtak a videóról, azoknak itt a teljes adás:

Akik meg már látták, csak szeretnék megnézni vágatlanban a felvétel legszörnyűbb részét, azoknak küldöm szeretettel a kalandjaimat az MP Xpressen:

És akkor a részletek, ha valaki ezek után kedvet kapott volna. A Movie Park címe:

Movie Park Germany
Warner Allee 1
46244 Bottrop-Kirchhellen

A hely legkönnyebben Düsseldorfon keresztül közelíthető meg, ahova napi egy járata van a Lufthansának.

Akit érdekelnek az érdekes gépekről, kütyükről szóló hírek, vagy az azokról készített videók, csatlakozzon az Attraktor facebookos oldalához.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása