attraktor

A brit Plan UK nevű segélyszervezet interaktív plakáttal kampányol a londoni Oxford Street egyik buszmegállójában. A hirdetőtábla először azzal sokkol, hogy közli, tudja, hogy őt nézzük. Ezután kéri, hogy lépjünk közelebb, és itt jön az újabb trükk: megállapítja, hogy fiú vagy lány áll-e előtte, és ettől függően mutatja a továbbiakat. A Plan UK ebben a kampányban a fejlődő országokban élő nők hátrányos megkülönböztetésére próbálja felhívni a figyelmet, ezért hogy érzékeltesse a problémát, a teljes filmet férfiaknak nem, csak a nőknek mutatja meg.

Ha férfi áll a kijelző elé, ő csak néhány sokkoló statisztikát kap (ezekben az országokban 75 millió nő nem mehet iskolába, évente tízmillió 18 alatti lányt kényszerítenek házasságra stb.), illetve láthatja a szervezet oldalának címét. A Plan UK arra gyűjt pénzt, hogy ezeken a nőkön segíthessen. A reklámot a Clear Channel kommunikációs ügynökség készítette, a hirdetés két hétig van kinn a megállóban.

Akit érdekelnek az érdekes gépekről, kütyükről szóló hírek, vagy az azokról készített videók, csatlakozzon az Attraktor facebookos oldalához.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása