Az MIT kutatói szerint a jövő szuperszonikus gépe nem hasonlít majd a Concorde-ra. Mivel két szárny keltette lökéshullámok kiolthatják egymást, egy kétfedeles konstrukció légellenállása kisebb lehet, így a gép kevesebb üzemanyagot fogyasztana, és csendesebben lépné át a hangsebességet is.
Eredetileg Adolf Busemann német mérnök állt elő az ötlettel, az ötvenes években, de az ő gépe a kutatók szerint nem tudta volna elérni a hangsebességet, mert a két szárny között nem tudott volna elég gyorsan áramolni a levegő, így túl nagy lett volna a légellenállás. Qiqi Wang és mérnökkollégái azonban kísérletezni kezdtek az elképzeléssel az MIT-n, hétszáz különböző variációt kipróbálva.
Végül sikerült úgy alakítaniuk a két szárny alakját és távolságát, hogy a gép elérje a hangsebességet, miközben a légellenállása a Concorde légellenállásának fele lenne. Most azt tervezik, hogy készítenek egy háromdimenziós modellt, amivel tovább tesztelhetik a formát. Egy japán kutatócsoport egyébként szintén Busemann elképzelésével kísérletezik, így Wang szerint komoly elérelépésre lehet számítani a területen.